Јаболко – Јаболката содржат антиоксиданси наречени флавоноиди, кои можат да помогнат во намалување на шансите за развој на дијабетес и астма. Јаболката се исто така природен освежувач на устата и ги чистат забите со секој крцкав залак. Истражувањата исто така покажаа дека редовното јадење јаболка може да ги намали брчките. Измешајте јаболко со мед и нанесете го на лицето пет минути за хидрирана кожа.

Лубеница – Лубеницата е лидер на ликопен меѓу свежото овошје и зеленчук. Тие се богати со витамин А, Б и Ц. Уште повеќе, тие се нискокалорични и многу хранливи. Ако имате нарушувања на спиењето, како што се несоница или апнеја при спиење, јадењето лубеница може да ви помогне во лекувањето и да ви помогне подобро да спиете. Лубеницата е богата со витамин Б6, овој витамин помага во производството на серотонин и допамин. Тој е идеален пијалок за добро здравје бидејќи содржи 92 проценти вода и не содржи никакви масти или холестерол.

Грозје – Грозјето изобилува со полифенолно фитохемиско соединение ресвератрол. Ресвератролот е моќниот антиоксиданс, кој е идентификуван дека има заштитна улога при рак на дебелото црево, рак на простатата, коронарната срцева болест (КСБ), дегенеративната невролошка болест, Алцхајмеровата состојба и вирусните/габични инфекции. Ресвератролот исто така може да помогне да се запре ширењето на клетките на ракот на дојката, желудникот и дебелото црево.

Банана – Бананите се лесно достапни и се многу корисни за здравјето. Тие се мешавина од витамини и јаглехидрати кои ни помагаат да ја зголемиме енергијата. Природните влакна во бананата дополнително ни даваат многу здравствени придобивки. Со 422 милиграми калиум по банана, овие слатки задоволства имаат повеќе калиум од повеќето овошја и може да помогнат во намалување на нивото на крвниот притисок.

Манго – Мангото е богато со антиоксиданси лутеин и зеаксантин, кои може да помогнат во заштитата на видот и да го намалат ризикот од макуларна дегенерација поврзана со возраста (главна причина за слепило кај возрасните). Истражувањата покажаа дека антиоксидантните соединенија во овошјето од манго штитат од рак на дебелото црево, дојката, леукемија и простата. Овие соединенија вклучуваат кверцетин, изокерцитрин, астрагалин, фисетин, галска киселина и метилгалат, како и обилните ензими.

Портокал – Освен неговиот прекрасен вкус, портокалите содржат и многу есенцијални хранливи материи како витамин А, Б1 и Ц. Еден портокал обезбедува скоро 100% од препорачаниот дневен внес на витамин Ц. Портокалите се добар извор на фолати, важен витамин за бремени жени кој може да помогне да се спречат дефекти на невралната туба кај нивните доенчиња. Тие исто така содржат фитохемикалија наречена хесперидин, која може да ги намали триглицеридите и нивото на холестерол во крвта.

Ананас – Ананасот е полн со витамини и минерали, вклучувајќи витамин А, витамин Ц, калциум, фосфор и калиум. Богат е и со влакна и корисни калории. Згора на се, ова овошје не содржи масти и холестерол. Сите хранливи материи што ги содржи придонесуваат за добро здравје. Ананасот содржи природен ензим наречен бромелаин, кој ги разградува протеините и помага во варењето. Бромелаинот исто така може да помогне во спречување на згрутчување на крвта, го инхибира растот на клетките на ракот и го забрзува заздравувањето на раните.

Калинка – Калинките содржат антиоксидантни танини, кои можат да го заштитат срцето. Истражувањата покажуваат дека секојдневното консумирање сок од калинка може да го промовира нормалното ниво на крвен притисок и да го намали ризикот од срцев удар.

Капина – Темно сината боја гарантира дека капините имаат највисоки нивоа на антиоксиданси од сите овошја. Антиоксидансите се добро познати по тоа што го намалуваат ризикот од голем број видови на рак, но внимавајте капините најдобро се консумираат во нивната природна состојба за да ги добиете целосните придобивки. Истражувањата покажуваат дека екстрактот од капина може да помогне да се запре растот на клетките на ракот на белите дробови.

Боровинки – Фактор за борба против болести: боровинките се рангирани на бр. 1 во антиоксидантната активност во споредба со 60 други свежи овошја и зеленчук. Боровинките можат да помогнат во намалување на ризикот од развој на болести поврзани со возраста како Паркинсонова и Алцхајмерова болест.

Во нашиот следен блог пост дознајте повеќе за останатите супер овошја.

Други содржини

Најпродавани
производи