Цреша – Црешите содржат многу повеќе од моќниот антиоксиданс антоцијанин од кое било друго овошје. Антоцијанинот може да помогне да се намали воспалението и да се олесни болката од артритис и гихт. Црешите се одличен извор на калиум, кој помага да се намали крвниот притисок со ослободување од вишокот натриум во нашето тело. Јадењето цреши помага во одржување на рамнотежа на калиумот и натриумот и може да спречи појава на хипертензија.
Смоква – Смоквите се одличен извор на диетални влакна и прават да се чувствувате сити. Значи, таа е одлична опција за оние кои сакаат да изгубат тежина. Содржината на влакна е исто така одлична за дигестивниот систем и помага во олеснување на синдромот на нервозно дебело црево (IBS).

Грејпфрут– Црвениот грејпфрут содржи ликопен и флавоноиди, кои можат да помогнат во заштитата од некои видови на рак. Грејпфрутот, исто така, може да се пофали со изобилство на пектин, растворливи влакна што може да помогне во намалувањето на нивото на холестерол. Исто така, има висока содржина на ензими кои согоруваат масти, има висока содржина на вода и има помалку натриум. Комбинацијата од овие три карактеристики го прави грејпфрутот совршена храна за зголемување на метаболизмот на вашето тело. Обидете се да јадете грејпфрут или да пиете сок од грејпфрут секој ден и ќе забележите колку брзо ги губите тие вишок килограми.
Киви – Со повеќе витамин Ц од портокалите, кивите може да помогнат во развојот и одржувањето на коските, ‘рскавицата, забите и непцата. Тие исто така можат да помогнат во намалување на нивото на триглицериди во крвта (високите триглицериди го зголемуваат ризикот од срцеви заболувања).

Папаја – Бидејќи е добар извор на витамин А и папаин, ова овошје помага во отстранување на мртвите клетки од кожата заедно со разградување на неактивни протеини.
Праска – Со високото ниво на витамин А, праските помагаат во регулирањето на имунолошкиот систем и можат да помогнат во борбата против инфекциите. Една од главните здравствени придобивки на праските е за нега на кожата. Праската е одличен извор на витамин Ц кој е широко користен за нега на кожата. Можете да добиете многу витамин Ц од голема праска. Освен здравствени придобивки, праските можете директно да ги користите за нега на кожата како третман на темни кругови и брчки.

Круша – Крушите обезбедуваат многу добар извор на влакна, а исто така се добар извор на витамин Б2, Ц, Е, бакар и калиум. Тие исто така содржат значителна количина пектин, кој е растворливо влакно што ги поттикнува цревата да се движат.
Јагоди – Богати со хранливи материи и преполни со антиоксиданси (како витамин Ц), јагодите нудат широк спектар на здравствени придобивки. Тие се богати со неколку антиоксиданси кои имаат антиинфламаторни својства, вклучително и помагање за спречување на атеросклероза (зацврстени артерии) и за потиснување на прогресијата на канцерогените тумори.

Домат – Бројни студии заклучија дека колку повеќе домати јадат луѓето, толку е помал ризикот од одредени видови на рак, особено ракот на белите дробови, желудникот и простатата. Супстанцијата наречена ликопен, која е одговорна за црвената боја на доматите, се смета дека е причина за овој заштитен ефект од рак.

Авокадо – Авокадото содржи здрави мононезаситени масти кои можат да помогнат да се намали нивото на холестерол кога се јаде наместо штетните заситени масти. За подобрување на здравјето на срцето, заменете го путерот со авокадо на вашиот омилен сендвич. Авокадото содржи 18 аминокиселини потребни за формирање на различни протеини потребни за вашето тело, кој телото поефикасно го користи отколку протеините кои се наоѓаат во месото.
За останатите овошја прочитајте на следниот ЛИНК

Други содржини

Најпродавани
производи