Менопаузата се карактеризира со природно отсуство на менструален циклус во период од 12 последователни месеци. Исто така, тоа е време на бавно намалување на хормоните што ги произведувате. За време на менопаузата, рамнотежата помеѓу хормоните на естрогенот, прогестеронот и тестостеронот се менува.

Менопаузата се карактеризира со природно отсуство на менструален циклус во период од 12 последователни месеци. Исто така, тоа е време на бавно намалување на хормоните што ги произведувате. За време на менопаузата, рамнотежата помеѓу хормоните на естрогенот, прогестеронот и тестостеронот се менува. Периодот пред менопаузата се нарекува перименопауза, а со тоа доаѓаат и симптоми како топли бранови и промени во расположението. Овие симптоми почнуваат да се намалуваат во менопаузата. Повеќето луѓе почнуваат да доживуваат симптоми на перименопауза во текот на нивните 40-ти и 50-ти години, иако тоа може да се случи порано.
Перименопаузата е природна и може да трае од 10 месеци до 4 години. За многумина, можеби и подолго. Покрај топли бранови и промени во расположението, може да ги почувствувате и овие симптоми:
• Вагинално крварење и сувост.
• Губење на косата.
• Зголемување на телесната тежина.
• Раздразливост и замор.
Жените во или по менопауза, имаат поголем ризик од остеопороза, дебелина, срцеви заболувања и дијабетес. Постојат природни начини за ублажување на непријатноста и болката доколку поминувате низ перименопауза или менопауза. Многу жени се свртуваат кон природни суплементи за олеснување на симптомите.
Јадењето хранлива исхрана богата со овошје, зеленчук и протеини, меѓу другите хранливи материи, и редовното вежбање може да обезбеди ослободување од симптомите на менопаузата. Еве листа од 8 природни начини за намалување на симптомите на менопауза.
1. Јадете храна богата со калциум и витамин Д.

Хормоналните промени за време на менопаузата може да предизвикаат слабеење на коските, зголемувајќи го ризикот од остеопороза. Калциумот и витаминот Д се поврзани со доброто здравје на коските, па затоа е важно да внесувате доволно од овие хранливи материи во вашата исхрана. Соодветното внесување на витамин Д за време на постменопаузата е исто така поврзано со помал ризик од фрактури на колкот од слаби коски. Многу намирници се богати со калциум, вклучувајќи ги и млечните производи како јогуртот, млекото и сирењето. Зелениот лиснат зеленчук како што се кељот и спанаќот исто така имаат многу калциум. Во изобилство има и во мешунки, јајца и сардини. Сончевата светлина е вашиот главен извор на витамин Д, затоа што вашата кожа го произведува кога е изложена на сонце. Меѓутоа, како што стареете, вашата кожа станува помалку ефикасна во тоа. Ако не сте многу изложени на сонце или ако ја прикривате вашата кожата, многу е важно или да земате додаток или да ги зголемите изворите на храна на витамин Д.
2. Одржувајте умерена телесна тежина.
Вообичаено е да се здебелите за време на менопаузата. Ова може да се должи на комбинација од повеќе фактори како што се: промена на хормоните, стареењето, начинот на живот и генетиката. Стекнувањето вишок телесни масти, особено околу половината, го зголемува ризикот од развој на болести како што се срцеви заболувања и дијабетес. Покрај тоа, телесната тежина може да влијае на симптомите на менопаузата. Едно истражување на 17.473 жени во постменопауза покажа дека оние кои изгубиле најмалку 4,5 кг тежина или 10% од нивната телесна тежина во текот на една година, имаат поголема веројатност да ги елиминираат топли бранови и ноќно потење.
3. Јадете многу овошје и зеленчук.

Исхраната богата со овошје и зеленчук може да помогне во спречување на голем број симптоми на менопауза. Овошјето и зеленчукот се нискокалорични и можат да ви помогнат да се чувствувате сити, па затоа се одлични за слабеење и одржување на тежината. Тие, исто така, можат да помогнат во спречување на голем број болести, вклучувајќи ги и срцевите заболувања.
Ова е важно, бидејќи ризикот од срцеви заболувања се зголемува по менопаузата. Ова може да се должи на фактори како што се возраста, зголемувањето на телесната тежина или евентуално намалените нивоа на естроген. Овошјето и зеленчукот исто така може да помогнат да се спречи губење на коскената маса. Една опсервациска студија на 3.236 жени на возраст од 50 до 59 години покажа дека исхраната богата со овошје и зеленчук може да доведе до помало распаѓање на коските.
4. Избегнувајте кофеин, алкохол и храна која е преработената, засладена или зачинета.

Исхраната богата со рафинирани јаглехидрати и шеќер може да предизвика нагло зголемување и намалување на шеќерот во крвта, правејќи да се чувствувате уморни и раздразливи. Ова може да ги влоши физичките и психичките симптоми на менопаузата. Всушност, една студија покажа дека исхраната богата со рафинирани јаглехидрати може да го зголеми ризикот од депресија кај жените во постменопауза. Голема опсервациска студија покажа дека кај жените на возраст од 50 до 59 години, исхраната богата со преработена храна е поврзана со слаб квалитет на коските.
5. Редовно вежбајте.
Вежбањето го подобрува физичкото и менталното здравје. Придобивките од редовното вежбање вклучуваат: подобрена енергија и метаболизам, поздрави зглобови и коски, намален стрес и подобар сон.
6. Јадете храна богата со протеини.
Редовното јадење на протеини во текот на денот може да помогне да се спречи губењето на мускулната маса што се јавува со возраста. Покрај тоа што помага да се спречи губењето на мускулите, диетата со висока содржина на протеини може да помогне при губење на тежината бидејќи ја подобруваат ситоста и го зголемуваат бројот на согорени калории. Храната богата со протеини вклучува: месо, риба, јајца, мешунки, јаткасти плодови и млечни производи.
7. Земете природни додатоци во исхраната.

Планет Ајурведа со гордост ви го препорачува “Female Health Support“, производ составен од природни состојки кои се познати по своите благотворни својства за женското тело и дух. Производот се состои од Ашок (Saraca indica), Лодра (Symplocos racemosa), Шатавари (Asparagus racemosus), овие билки се природни додатоци за одржување на целокупното здравје кај жените. “Female Health Support“ и помага на жената да се бори против различните симптоми на менопаузата како што се: замор, стрес, ненормално вагинално крварење, уринарни инфекции, промени во расположението и остеопороза. Билките се докажано ефикасни за менталната и физичката благосостојба на жената. Тој е дизајниран да обезбеди хормонална рамнотежа, да го засили имунитетот, да го поддржи репродуктивното здравје и да обезбеди енергија и виталност. Оваа формулација е многу корисна за поддршка на женските репродуктивни органи и ефикасно лекување на менструални нарушувања како синдром на полицистични јајници, нередовна менструација и ПМС. Производот помага во ублажување на болките во телото, кај нарушуено расположение. а исто така ги подобрува проблемите поврзани со кожата. Секоја жена заслужува да се чувства силна, здрава и усогласена со своето тело. Со “Female Health Support“, Планет Ајурведа сака да обезбеди алатка која ќе им помогне на жените да ja постигнат состојбата на хармонија и рамнотежа.
8. Пијте доволно вода.
За време на менопаузата, сувоста е често проблем. Ова најверојатно е предизвикано од намалувањето на нивото на естроген. Пиењето од 8 до 12 чаши вода дневно може да помогне со овие симптоми. Водата за пиење може да ја намали и надуеноста што може да се појави со хормоналните промени. Покрај тоа, водата може да помогне да се спречи зголемување на телесната тежина и да помогне во губење на килограмите со тоа што ќе ви помогне да се чувствувате сити и да го подобрете метаболизмот. Пиењето 500 ml вода, 30 минути пред оброк, може да ве натера да консумирате 13% помалку калории за време на оброкот.

Други содржини

Најпродавани
производи