Обликот на вашето тело е одреден од многу фактори, вклучително генетика, хормони и дистрибуција на маснотии на телото. Ниту една форма на тело не е совршена или подобра од другата. Секој од нив доаѓа со свои придобивки и здравствени ризици врз основа на начинот на таложење на маснотиите. Оваа листа ќе ви помогне да одредите каква форма на тело имате и како да јадете правилно за да ги намалите здравствените ризици на кои може да бидете склони.

  • Јаболко

Ако имате тенденција да добивате тежина околу стомакот, додека колковите, струкот, рацете и нозете остануваат витки, можеби имате тело во форма на јаболко. Луѓето со тело во форма на јаболко се исто така склони да доживеат поголеми нивоа на стрес, тие се повеќе изложени на ризик за срцеви заболувања и дијабетес како резултат на маснотии околу стомакот.

Храна што треба да се јаде: многу влакна! Влакната помагаат да се намали чувството на глад и може да помогнат во намалување на ризикот од срцеви заболувања. Одлучете се за храна богата со растителни влакна, како што се:

  • брокула
  • малини
  • овесна каша

Изненадувачки, јаболките, самите, прават совршена закуска бидејќи се полни со малку шеќер и содржат многу растителни влакна.

Храна што треба да се избегнува: Закуски со многу шеќер, избегнувајте рафинирани производи од брашно како бел леб и тестенини. Многу алкохол исто така може да биде лоша идеја затоа што има тенденција да го зголемува производството на кортизол што го поттикнува зголемувањето на телесната тежина околу стомакот.

  • Круша

Формите на тело во облик на круша добиваат тежина околу бутовите и задникот. За жал, ова исто така значи дека може да биде тешко за телата во облик на круша да изгубат тежина во овие области затоа што телото природно ги мобилизира мастите во горниот дел од телото побрзо отколку во долната половина. Тие може да имаат поголем ризик од остеопороза по менопаузата поради пад на нивото на естроген.

Храна за јадење: Земете здрави мастите како риба, ленено семе и авокадо. Храната богата со калциум може да помогне да се избегне остеопороза. Овие намирници вклучуваат:

  • зеленчук
  • алги
  • брокула
  • карфиол

Храна што треба да се избегнува: Маснотиите сведете ги на минимум затоа што ќе биде тешко да се изгуби тежината од задникот и бутовите. Ако е можно, избегнувајте ги сите животински масти како путер, крем и сирење.

  • Правоаголна

Овие лица се генерално слаби, со малку или без видливи кривини. Може да биде тешко за овие типови да добиваат тежина поради нивниот брз метаболизам. Нездравата храна сè уште може да предизвика хаос по телото и да се зголеми телесната тежина околу стомакот. Маснотиите во стомакот имаат повеќе здравствени ризици како срцеви заболувања, дијабетес и висок холестерол.

Храна што треба да се јаде: Овие типови на тело можат да јадат диета со јагленихидрати, но по можност сложени јаглехидрати како интегрална пченица или кафеав ориз. Тие исто така треба да вклучуваат во нивната исхрана високо квалитетни протеини од месо како

  • пилешко
  • мисирка
  • говедско или телешко месо
  • туна

Храна што треба да се избегнува: едноставни јаглехидрати како бел леб, бел ориз или тестенини и пијалоци богати со шеќер кои можат да придонесат за нездраво масно ткиво во стомакот.

  • Песочен часовник

Овој тип на тело е забележан кај жени и се смета за релативно здрав. Нивната тежина е рамномерно распоредена низ телото и имаат тенденција да не добиваат на тежина околу стомакот. Сепак, исто како и со кој било друг тип на тело, тоа не значи дека фигурите на песочен часовник можат да јадат се што сакаат. Тие можат да бидат подложни на висок шеќер во крвта, придружно со зголемување на телесната тежина.

Храна за јадење: Постојат многу здрави опции кои ќе помогнат да се регулира шеќерот и да се спречи појавата на глад. Некои од нив вклучуваат:

  • јачмен и просо
  • мрсна риба како лосос
  • бадеми и ореви
  • свеж зеленчук како брокула, карфиол, спанаќ

Храна што треба да се избегнува: Повеќето преработена храна која е со транс-масти, шеќер и високо ниво на сол. Рафинираните шеќери создаваат цикличен ефект, создавајќи желба за повеќе шеќерна, масна храна. Алкохолот исто така може да го поттикне зголемувањето на телесната тежина. Избегнувајте јадење доцна навечер, бидејќи метаболизмот се забавува во ова време.

Запомнете, сите тела се убави без оглед на големината и формата.

 

Други содржини

Најпродавани
производи